27 noviembre 2014

Noticias de Marrón, recién adoptado

"Queridos compañeiros do refuxio da Madroa:
Como algún de vós xa sabedes, hai dúas semanas deixei o refuxio para vir vivir na cidade. Os primeiros días non foron doados: xente nova, cans novos, casa nova... pero teño que dicir: que rápido se acostuma un!!!
Aprendín rápido, xa son todo un experto urbanita (como ben din no blog, son "un listo de coidado"). O único que non levo ben son eses monstros verdes aos que chaman "vitrasas". Acostumeime moi rápido a camiñar coa correa e me gusta pasear saudando a tódolos cans, incluso aos que cheiran a perfumes caros ou levan simpáticas roupas. A xente trátame moi ben, sobre todo os meus novos compañeiros de piso, Cris e Fon. Temos ben repartidas as tarefas do fogar e penso que me estou a portar moi ben. Xuntos damos longos paseos, imos á praia (é espectacular!!), incluso a tomar o vermú. Na praia sóltanme, aínda que as veces me volven a atar por que me fago un pouco o xordo... ;)
Ah! Por certo, agora chámome Señor Marrón... como vedes déronme certa categoría.
Xa me despido, agardando poder coincidir con vós polo meu barrio... por aquí aínda moita xente camiña sen un can ao seu carón (aínda non descubrín por que, nin a onde van con tanta presa)
Saúdos a todos e todas e, por suposto, a Mónica, de non ser por ela non estaría tan ben. Cris e Fon tamén están moi agradecidos de ter atopado tan bo compañeiro para toda a vida.
Sorte! "